mjooo♥



hej bloggen!

Jag vill faktis inte att de här bloggen skulle hetta så ,

men ni vet nåra namner är upptagna ,jag fick hitta på 10 eller mer namner till min lilla snygga blogg

jag ville att de här bloggen skulle hetta www.hellokitty.blogg.se men de finns nån jävel som har de där namnen .

Asså vem fan som försöker härma mig och hetter www.hellokitty.blogg.se snälla de finns bara en riktig hello kitty och de e jag men alla leker hello kitty för jag är de pupeläraste .

Ha du nångong gått till nån äffar där de fanns inte nåra hello kitty kläder .

Men de finns nåra som holler på med mig för jag heter hello kitty och ta på mig bara hello kitty kläder.

Asså jag fattar inte vad fan e fel med mitt namn

mitt namn är as coolt .

Finns de nån som hetter hello kitty i de här värden ,nej de e bara jag .

so I like my lover's name is hellokitty.

puss och kram /hello kitty mjao  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0